Ahad, 22 Mac 2009

Mencari Kerja...

Arghhhhhhhhhhhhhh.....
bosannye. hari2 mengadap kompiuter jea. dah naik kematu mata aku nie. dah la kompiuter x leh bercakap. aku jea yang kena mengadap dia. dia x pula mengadap aku pun. bosan tul laaaaaaa.

x ada ke kompiuter yang boleh di bawa bersembang ek??????? kalau ada kan best. ni la kerja aku kalau x ada proses tuaian buah rock melon. aku tengok kompiuter, kompiuter tengok aku. sama2 pandang2 dan jeling2. last2 aku juga yang kena mengalah sebab kena tekan2 punat kompiuter dan gerakkan tikus2 supaya berkeliaran. tu yang bosan tue.

tapi nak buat cm ne, dah kerja namanye. kalau xbuat gok nanti d katakan makan gaji bute. so, pape hal pun kena buat laaaaaaaaaaaaaa.......

kalau bosan sangat, rehat la sat noh.....
jom pi rehat dulu dan kosongkan minda.
bile kerja balik bari tambahkan maklumat dalam minda yang kosong tadi.
jommmmmmmmmmmmmmmmmmmm........................................................
haaaaaaa..... lu baca la sendiri.........
amacam.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan